Lang heb ik gedacht dat ik zelf mijn keuzes bepaal. Ik heb voorkeuren, afkeren en een eigen smaak.
Toch blijkt uit onderzoek dat jij en ik helemaal geen bewuste keuzes maken.
De nieuwste wetenschappelijke onderzoeken laten zelfs zien dat onze koopbeslissingen voor minstens 95% genomen worden op basis van instincten en emoties, oftewel het onderbewustzijn.
Ook jij wordt dagelijks met psychologische technieken beïnvloedt tot het maken van bepaalde keuzes.
Dat je favoriete supermarkt met de groenteafdeling begint, dat de bonus aanbiedingen oranje zijn of dat de Ikea geen klokken gebruikt is geen toeval.
Maar wat kun je hier mee?
Wat kun je als ondernemer of marketeer hiervan leren? En hoe pas je het zelf toe?
Ontdek de masterclass “het klantbrein” waarin je in slechts 6 stappen achter de koopknop van iedere klant komt.
Neem afscheid van doelgroepen en maak kennis met je behoeftegroep. De groep die nu al koopklaar is, maar waar niemand zich op lijkt te richten.
Verklein je concurrentie, versterk je uniek waarde en bewijs aan iedere klant dat jij hen écht begrijpt.
Ontdek het klantbrein.