Maak van je bedrijf een merk – Deel 1

Ontdek hoe je in 5 stappen diep binnendringt in het brein van je klanten en ontdek het geheim om van je bedrijf een écht merk te maken. 

Grote kans dat wanneer ik je vraag een wereldbekend bedrijf te noemen dat een rode kleur gebruikt, jij me een van de volgende antwoorden geeft: Coca-Cola, McDonald’s of Vodafone.

Doe ik dit voor de kleur groen, dan kom je waarschijnlijk terug met: BP, Heineken of Starbucks.

Wanneer je merken op moet noemen met een blauwe kleur zul je moeilijker tot wereldbekende bedrijven komen, maar zullen er eerder de Nederlandse marktleiders Albert Heijn, CoolBlue en Bol.com te binnen schieten.

Alle bovengenoemde bedrijven hebben een ding met elkaar gemeen, herkenbaarheid.

Hoe jij dit met jou bedrijf voor elkaar krijgt?

Beschouw jouw bedrijf als een merk!

Niet ingeschreven
Gratis voor leden

Training bevat

  • 7 Hoofdstukken
  • 20 Paragrafen