Maak van je bedrijf een merk – Deel 2

Welkom bij het tweede deel van de marketingformule “Maak van je bedrijf een merk”. Het is alweer even geleden dat ik het eerste deel geschreven heb. Maar in de tussentijd heb ik natuurlijk niet stilgezeten. Vandaag is het zo ver…

Ik neem je mee in de psychologie achter jouw kleuren en ik vertel je precies hoe je jouw kleurenschema professionaliseert.

In Maak van je bedrijf een merk – Deel 1 heb ik je over verschillende kleuren verteld en heb je enkele voorbeelden gezien. Het was vrij beperkt, en dat was eigenlijk niet voor niets. Over kleuren kunnen we het namelijk dagen, al dan niet weken, hebben.

Wees gerust… Voor deze marketingformule heb ik de meest belangrijke informatie zo concreet mogelijk beschreven. Je leert anders naar de door jou gekozen kleuren te kijken en krijgt de handvaten om je kleuren uit te breiden tot een professioneel kleurenschema.

Laten we beginnen!

Not Enrolled
Gratis voor leden

Training Includes

  • 4 Hoofdstukken
  • 25 Paragrafen